REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[kujawsko-pomorskie] Kawiarnia w nowej odsłonie we Wzorcowni Włocławekartykuł
Pokaż artykuł
[kujawsko-pomorskie] Kawiarnia w nowej odsłonie we Wzorcowni Włocławek
Kawiarnia marki SO! COFFEE otworzyła się w kwietniu, we Wzorcowni Włocławek, w nowej aranżacji i now...
Centrum Rehabilitacyjno-Lecznicze Medpharmainwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum Rehabilitacyjno-Lecznicze Medpharma
Nowa Wieś Rzeczna, Leśna 1A
Do końca 2026 r. w Polsce ma powstać blisko 1,2 mln mkw. GLA powierzchni handlowej [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Do końca 2026 r. w Polsce ma powstać blisko 1,2 mln mkw. GLA powierzchni handlowej [RAPORT]
Z danych Polskiej Rady Centrów Handlowych wynika, że obecnie w fazie planowania, przygotowania inwestycji bądź w budowie jest blisko 1,2 mln mkw. GLA nowoczesnej powierzchni handlowej, z terminem otwarcia do końca 2026 r. To 9% całości obecnej bazy nowoczesnych obiektów handlowych w Polsce.
[Lublin] Galeria Lublin Plaza przeszła modernizacjęartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Galeria Lublin Plaza przeszła modernizację
Galeria Lublin Plaza zyskała nowe oblicze. Wnętrze centrum zostało odświeżone, w ciągu ostatnich mie...
W Centrum Handlowym Rondo w Bydgoszczy otworzyły się trzy nowe sklepyartykuł
Pokaż artykuł
W Centrum Handlowym Rondo w Bydgoszczy otworzyły się trzy nowe sklepy
W ostatnich tygodniach do grona najemców bydgoskiego Centrum Handlowego Rondo dołączyły trzy nowe sklepy, które uzupełniły bogatą ofertę tego popularnego obiektu handlowego. Gudi Home, Pink Box oraz Piekarnia Grochola Prawdziwy Chleb podpisały umowy najmu lokale o łącznej powierzchni blisko 1 700 mkw.
Centrum Technologii Kosmicznych GRUPY WBinwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum Technologii Kosmicznych GRUPY WB
Gdynia, Hutnicza 3
Kluczowi najemcy rozbudowują sklepy we Wrocław Fashion Outletartykuł
Pokaż artykuł
Kluczowi najemcy rozbudowują sklepy we Wrocław Fashion Outlet
Wrocław Fashion Outlet, jedyny outlet w południowo-zachodniej Polsce nieustannie się rozwija, dostosowując swoje przestrzenie do zmieniających się potrzeb odwiedzających oraz trendów na rynku retail. Zakończona rozbudowa salonów marek Calvin Klein, Tommy Hilfiger i Marc O’Polo pozwoliła oddać do dyspozycji klientów przestronniejsze lokalizacje w nowych konceptach, zapewniając im tym samym większy komfort zakupów.
Kolejny krok zwiększający suwerenność technologiczną Polskiartykuł
Pokaż artykuł
Kolejny krok zwiększający suwerenność technologiczną Polski
Do Wojska Polskiego trafiła pierwsza partia radiostacji COMP@N-Z wyprodukowanych przez spółkę RADMOR. To drugi w historii polskiej radiokomunikacji wojskowej system łączności, który uzyskał certyfikat ochrony kryptograficznej. Radiostacja w pełni opracowana przez GRUPĘ WB jest dopuszczona do ochrony informacji niejawnych o klauzuli Zastrzeżone. Dostawy urządzeń to niezwykle ważny krok zwiększający suwerenność technologiczną Polski.
[śląskie] Galeria Zabrze z Marcpolemartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Galeria Zabrze z Marcpolem
Powstająca w centrum miasta Galeria Zabrze pozyskała kolejnego, znaczącego najemcę. 25 września...
Wrocław: Centrum handlowe Mińska 58 coraz bliżej otwarciaartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Centrum handlowe Mińska 58 coraz bliżej otwarcia
10 stycznia 2018 roku rozpoczęła się budowa nowego centrum handlowego Mińska 58 Codzienne Zakupy zlo...
City Point Targówekinwestycja
Pokaż inwestycję
City Point Targówek
Warszawa, Matuszewska 14
Giżyckie Centrum Pokoleńinwestycja
Pokaż inwestycję
Giżyckie Centrum Pokoleń
Giżycko, Warszawska
Grupa CTEfirma
Pokaż firmę
Grupa CTE
Wrocław, Stacyjna 1 lok. 12
Rusza największa przebudowa centrum handlowego w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Rusza największa przebudowa centrum handlowego w Polsce
Rusza największa przebudowa centrum handlowego w Polsce. Europa Centralna w Gliwicach otrzymała pozwolenie na budowę i rozpoczyna proces gruntownej modernizacji oraz rozbudowy. To kluczowa inwestycja na rynku retail, która w nowej odsłonie nada obiektowi zupełnie nowy charakter i pozycję. Po modernizacji Europa Centralna zaoferuje ponad 58 tys. mkw. GLA, stając się jednym z największych i najnowocześniejszych kompleksów handlowo-rozrywkowych w regionie.
Office House z najemcami na 22 tys. mkw.artykuł
Pokaż artykuł
Office House z najemcami na 22 tys. mkw.
Office House – pierwszy etap wielofunkcyjnego projektu Towarowa 22 – będzie gotowy wiosną 2025 roku. Już teraz 70% powierzchni budynku jest wynajęte – w gronie przyszłych użytkowników biur w jednej z najbardziej zielonych inwestycji w Warszawie znalazły się firmy emagine i Crowe.
Focus Mall Piotrków Trybunalskiinwestycja
Pokaż inwestycję
Focus Mall Piotrków Trybunalski
Piotrków Trybunalski, Juliusza Słowackiego 123
[małopolskie] Nowa drogeria wzmacnia sektor beauty w galerii Tarnoviaartykuł
Pokaż artykuł
[małopolskie] Nowa drogeria wzmacnia sektor beauty w galerii Tarnovia
Od 7 lipca br. odwiedzający galerię Tarnovia mogą korzystać z bogatej oferty kosmetycznej nowego sal...
Centrum Blue City w Warszawie planuje inwestycje za 20 mln złotychartykuł
Pokaż artykuł
Centrum Blue City w Warszawie planuje inwestycje za 20 mln złotych
Pomimo bycia w stanie restrukturyzacji w ramach obrony przed upadłością, Blue City planuje zainwestować ponad 20 mln złotych, m.in. w instalację fotowoltaiczną, stacje ładowania samochodów elektrycznych oraz nowe udogodnienia dla klientów i najemców centrum handlowego. W tym celu spółka zależna Blue Parking sprzedała działkę, na której powstaną w przyszłości mieszkania na wynajem.
[Wrocław] Biurowiec "White Medical Center Wrocław - Klin Oporowski"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Biurowiec "White Medical Center Wrocław - Klin Oporowski"
Wrocław
Ruch w sklepach na minusie. W listopadzie spadki objęły wszystkie formaty na polskim rynku [ANALIZA]artykuł
Pokaż artykuł
Ruch w sklepach na minusie. W listopadzie spadki objęły wszystkie formaty na polskim rynku [ANALIZA]
Z danych pochodzących z monitoringu zachowań ponad miliona konsumentów wynika, że w listopadzie br. ruch w sklepach zmniejszył się w stosunku do analogicznego okresu ub.r. I dotyczyło to każdego formatu. Spadek ogólny był na poziomie niespełna 11% rdr. W przypadku sklepów spożywczo-przemysłowych wyniósł ponad 15% rdr. Nieznacznie zmniejszyła się także liczba samych klientów. O niecały 1% wzrósł za to czas spędzony w ogóle w sklepach.
REKLAMA